Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Die silberne Maske - Magisterium-Serie, Teil 4 (Gekürzt): Gekürzt
Die silberne Maske - Magisterium-Serie, Teil 4 (Gekürzt): Gekürzt
Die silberne Maske - Magisterium-Serie, Teil 4 (Gekürzt): Gekürzt
Audiobook (abridged)6 hours

Die silberne Maske - Magisterium-Serie, Teil 4 (Gekürzt): Gekürzt

Written by Cassandra Clare and Holly Black

Narrated by Oliver Rohrbeck

Rating: 5 out of 5 stars

5/5

()

About this audiobook

Callum und Tamara müssen mit einer unglaublichen Gewissheit fertig werden: Ihr Freund Aaron ist tot. Sie wissen zwar endlich, wer im Magisterium ihr Gegenspieler ist; dagegen können sie sich aber nicht sicher sein, wer sich im Kampf auf ihre Seite schlägt. Während sich die Kräfte des Bösen weiter im Hintergrund sammeln, gerät Callum immer stärker in eine Zwickmühle. Da er das Erbe des Feindes des Todes in sich trägt, könnte er dessen dunkle Gabe nutzen, um Aaron von den Toten zurückzuholen. Aber welcher Aaron würde zu ihnen zurückkehren - wäre er immer noch der Freund, den sie so lieben? Und Call? Welchen Preis muss er zahlen, wenn er sich wirklich mit dem Bösen einlässt?
LanguageDeutsch
PublisherLübbe Audio
Release dateJan 26, 2018
ISBN9783838787770
Die silberne Maske - Magisterium-Serie, Teil 4 (Gekürzt): Gekürzt
Author

Cassandra Clare

Cassandra Clare is the author of the No. 1 New York Times, USA Today, Wall Street Journal, and Publishers Weekly bestselling Shadowhunter Chronicles. She is also the co-author of the bestselling fantasy series Magisterium with Holly Black. The Shadowhunter Chronicles have been adapted as both a major motion picture and a television series. Her books have more than fifty million copies in print worldwide and have been translated into more than thirty-five languages. Cassandra lives in western Massachusetts with her husband and three fearsome cats.

Related to Die silberne Maske - Magisterium-Serie, Teil 4 (Gekürzt)

Related audiobooks

Romance For You

View More

Related articles

Reviews for Die silberne Maske - Magisterium-Serie, Teil 4 (Gekürzt)

Rating: 5 out of 5 stars
5/5

1 rating0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words