Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Die Haselmaushochzeit
Unavailable
Die Haselmaushochzeit
Unavailable
Die Haselmaushochzeit
Audiobook12 minutes

Die Haselmaushochzeit

Written by Peter Patzak

Narrated by Peter Patzak

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

An einem alten Gemäuer stand ein Haselnussstrauch. Feine Spinnwebfäden spannen sich von der alten Mauer zum Haselnussstrauch hinüber. Der Mond Stand groß und silbern am Himmel. Er beschien eine kleine, befellte und gerührte Gesellschaft. Die Haselmäuse feierten Hochzeit. „Mein Haselstrauch ist auch dein Haselstrauch. Meine Haselnüsse sind auch deine Haselnüsse“. Sagte eine alte Haselmaus. Alle waren sehr ergriffen und falteten die Pfoten.
LanguageDeutsch
Release dateJun 20, 2015
ISBN9783990421789
Unavailable
Die Haselmaushochzeit

Related to Die Haselmaushochzeit

Related audiobooks

Reviews for Die Haselmaushochzeit

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words