Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Der Sommermörder
Unavailable
Der Sommermörder
Unavailable
Der Sommermörder
Audiobook (abridged)10 hours

Der Sommermörder

Written by Nicci French

Narrated by Sandra Schwittau and Götz Otto

Rating: 5 out of 5 stars

5/5

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Es ist heiß in diesem Sommer in London, ungewöhnlich heiß, und die Stadt heizt sich täglich mehr auf. Der Jahrhundertsommer, am Anfang freudig begrüßt, wird langsam zur Qual. Nur einer genießt die Hitze: Er beobachtet die Körper der Frauen. Heimlich. Er riecht sie, er prägt sie sich ein, er ergötzt sich an ihrer schweißnassen Haut ... Dann terrorisiert und schließlich tötet er sie. Die Polizei setzt alles daran, ihn zu überführen, doch der "Sommermörder" ist immer etwas schneller als sie – bis er an Nadia gerät. Dieses eine Mal hat er seine Macht überschätzt.
LanguageDeutsch
Release dateNov 12, 2018
ISBN9783956394010
Unavailable
Der Sommermörder
Author

Nicci French

Nicci French is the pseudonym for the writing partnership of journalists Nicci Gerrard and Sean French. The couple are married and live in London and Suffolk.

Related to Der Sommermörder

Related audiobooks

Thrillers For You

View More

Related articles

Reviews for Der Sommermörder

Rating: 5 out of 5 stars
5/5

1 rating0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words