You are on page 1of 3

Ingrediente 250 g piscoturi 150 g almette cu smantana 150 g zahar pudra esenta de vanilie 200 ml frisca lichida 500

g iaurt cu piersici 2 plicuri gelatina granule 700 g compot piersici 100 ml frisca Portii: 0Portii: 0 Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute

miremirc Bucataras senzational

Reteta pe placul a 96 bucatarasi

Taguri: prajitura cu iaurt si frisca, retete Prajituri comenteaza

Mod de preparare reteta Prajitura cu iaurt si frisca Tapetam o forma de chec cu folie alimentara. Piscoturile le trecem prin sucul s tors din compot si cu ele tapetam marginile formei de chec. Taiem putin din fiec are piscot . Gelatina o hidratam in 200 ml suc din compot, timp de 10 minute, apoi o topim pe foc mic, fara a o da in clocot. Crema de branza cu smantana o amestecam cu zaharul pudra, adaugam apoi esenta d e vanilie, iaurtul de fructe (cine doreste poate pune in iaurt, piersici din com pot taiate marunt), gelatina topita si frisca batuta spuma. Crema obtinuta o turnam in forma de chec tapetata cu piscoturi.Peste crema aseza

m din nou piscoturi. si dam la frigider de seara pana dimineata sau cel putin pe ntru 4 ore. Rasturnam invers pe un platou. Decor : piersicile din compot le taiem felii si le asezam pe prajitura.Frisca o mixam spuma tare si decoram prajitura cu ea, dupa cum doreste fiecare.

torta con pesche e mascarpone ingredienti 250 g di biscotti savoiardi 150 g di panna Almette o mascarpone 150 g di zucchero a velo vaniglia Panna montata 200 ml 500 g di yogurt con le pesche 2 buste granuli di gelatina Pesche 700 g in scatola 100 ml di panna Per la preparazione Tempo di preparazione : 60 minuti se prende la forma de plum chek si mette la pelicola , si bagniano i savoiardi in sciropo di pesche o ananas e si metono laterale nela forma. si mette a bagnio gelatina per 10 minuti,dopo si scioglie sul fuoco senza bollir e. mascarpone si zbate con zucchero a velo ,agingendo la vaniglia,yogurt alla fru ta o semplice e gelatina.crema otenuta se mette nela forma con savoiardi,sopra si mette un str ato di savoiardi, e si mette in frigo per minimo 4 ore.dopo si rovescia sull piatto ,si mette la f rutta afettata sopra e si decora con la panna montata.

Metodo di yogurt e panna ricetta torta Torta di Wallpaper forma pellicola alimentare . Wafer passano attraverso di loro

spremute e stufati loro forma i bordi della torta carta da parati . Tagliare un po ' di ogni cracker. Una gelatina idratata in 200 ml di succo di stufato per 10 minuti , poi scioglie re a fuoco basso , senza far bollire . Crema di formaggio crema di mescolare con lo zucchero a velo , poi aggiungete l a vaniglia , yogurt alla frutta ( chi vuole pu mettere in yogurt , tritato compos ta di pesche ) la gelatina sciolta e mousse di panna montata . Ottenuto una torta alla crema modellato spolverata con crema piscoturi.Peste rip ristino biscotti. e dare frigorifero per una notte o almeno 4 ore . Rovesciato all'indietro su un piatto . Decor : scatola pesche e tagliarle a fettine prajitura.Frisca sedersi su una sch iuma rigida di miscelazione torta e decorare come si desidera ciascuno.

You might also like